czwartek, 24 września 2009

A Oni powiedzieli sobie "TAK"

To, był najpiękniejszy ślub kościelny w Dębem. Najpiękniejszy bo i para była wyjątkowa. On najprzystojniejszy chłopak w Olesinie a i ona piękna kobietą. Nic dziwnego, że wielu gości było zaproszonych i wielu zostało uwiecznionych na zdjęciach, które przekazał nam Wojciech Ostrowski- syn Romana.

 
 Jest duże prawdopodobieństwo, że przeglądając album Wojtka znajdziecie tam swoje babcie, dziadków, małych rodziców a może i samych siebie.

Powiem, że wiele zdjęć było dla mnie zaskoczeniem. Obejrzałam jak bawili się, jak pracowali i jak z czasem się zmieniali. Jak żegnali tych, których kochali i jak cieszyli się z narodzin nowego pokolenia. Jak zmieniała się moda i otoczenie.

Znajdźcie chwilę czasu. Zaparzcie sobie kawkę, usiądźcie wygodnie  i obejrzyjcie. Przy każdym zdjęciu po prawej stronie jest znaczek "lupy"- możecie tym powiększyć sobie zdjęcie.

Poszukajcie twarzy, które są wam bliskie

A my z Bogdanem czekamy na wasze "odkrycia".
Wiadomości można wysłać mailem, zostawić tu komentarz pod postem lub po prawej stronie wpisać się do Księgi.

 125 zdjęć czeka.



Joanna

2 komentarze:

Miroslaw Sadowski pisze...

Chciałbym zarzec do tego albumu ale niestety jakoś mi sie nie otwiera i nie bardzo wiem jak tam się dostać. pozdrawiam.

Miroslaw Sadowski pisze...

Swoja droga to jestem ciekaw ile jest fotografii z tego ślubu ? Jedna z nich te z kościoła posiadam sam w originale. Fajnie by było odnaleźć tam samego siebie ale jeszcze fajniej odnaleźć mojego ojca Czesława.

"Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią im się płaci" Wisława Szymborska