niedziela, 20 listopada 2011

Wszechpotężny Królu w Niebie - Zapomniana pieśń kościelna

Poprosiłam Eugenię, by ( jako była chórzystka z sopranowym głosem) przypomniała sobie najstarsza pieśń kościelną śpiewaną tylko na ślubach.
Oto i ona:
Ta pieśń śpiewała Eugenia między innymi na ślubie Romana Ostrowskiego.
Nigdzie w internecie nie mogłam jej znaleźć, dlatego też poprosiłam Eugenię, żeby przypomniała sobie linie melodyczną.
Eugenia ma 83 lata i pamięta dokładnie . Posłuchajcie.
Wszechpotezny 

Pozdrawiam Joanna

12 komentarzy:

zakalec pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
zakalec pisze...

Tę pieśń pamiętam bo śpiewała moja mama. Jest piękna . Śpiewana w kościołach dla nowożeńców. Alicja W.

zakalec pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
zakalec pisze...

Bardzo bym chciała usłyszeć tę pieśń Proszę mi odpowiedzieć gdzie ją można znaleźć. Alicja W.

Nessa Vardamir pisze...

Pani Alicji. Na dole postu był link do tego co nagrałam. Niestety, domena z linkiem została "przywłaszczona" przez jakieś radio.

zakalec pisze...

A czy nie można go powtórzyć aby domena z linkiem znów była na właściwym miejscu ? Pani Nesso, jeśli to możliwe to bardzo proszę . ALICJA W.

Nessa Vardamir pisze...

Pani Alicjo. Niestety nic już nie zrobię. Nie posiadam kopii. Portal WRZUTA na której miałam nagranie został wykasowany. Onet Dysk- tak samo. Z tego co widzę to i na CHOMIKUJ kasują....kto wie czy nie zlikwidują i tego portalu.

zakalec pisze...

Smutno mi, ale dziękuję że Pani odpisywała na moje prośby. Pozdrawiam serdecznie Panią. Alicja W.

Unknown pisze...

Moja babcia ją zna dokładnie. Na pewno wrzucę ją tutaj jak znajdę czas

zakalec pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Wszechpotężny królu w niebie
dziś u źródła Twej opieki,
dwoje ludzi błaga Ciebie
byś połączył ich na wieki.

Ześlij na nich łask promienie
Oświeć i wskaż im drogi prawe
By najdalsze pokolenie ogłaszało Twoją chwałę.

Boże w łaskach niezmierzony
Racz wysłuchać mego pienia
Aby związek dziś złączony
Doznał szczęścia i zbawienia.

Boże nasz oto serc dwoje
Zdaje się na łaskę Twoją
Aby wiecznie się kochali
W zgodzie do śmierci wytrwali

By praw twoich przestrzegali
Dzieci w służbie twej chowali
Niech nie znają troski zdroju
Szczęśliwie żyją w pokoju

A w starości po swym zgonie
Razem złomczym przyszłe dłonie
Po nagrodę obiecaną
Z weselem przed Tobą staną.
Z weselem …
Z weselem…
Z weselem przed Tobą staną.

Unknown pisze...

Gdyby ktoś chciał nutki to zapraszam na email:
adamswirus@onet.eu

Mam nadzieje, że komuś pomogłem.

Pozdrawiam, Adam

"Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią im się płaci" Wisława Szymborska